aDa aKu KiSaH????

Tuesday, December 28, 2010

Memancing di kolam Otai Sg. Jagung Kedah

Beberapa malam lepas aku bersama Pak Tam aku,member aku dan member  Pak Tam aku mencuba nasib di kolam otai,kolam air masin yang agak tekenal di kawasan utara terutama negeri kedah dan penang.Terdapat beberapa spesis ikan di dalam kolam nih,yang paling popular jenahak,siakap putih.siakap merah.Aku selalu gak dok gi kolam nih,stiap kunjungan kami tidak pernah menghampakan.Malam tu kami berjaya mendaratkan 12 ekor siakap putih dan 1 ekor jenahak..semua ikan berskala hidangan..aku dapat sekor ja,member aku pun sekor ja....tapi pa tam aku dapat 11 ekor...mmg ong btoi tangan dia malam tu...caya lah...
makan besar la esok tu....hehehehe...

Gambar nih masa ikan x cukup gih 13 ekor,da lagi sejam sebelum abis masa...


No comments: